تحصیل در سوئیس (Suisse)

سوئیس به عنوان برترین کشور سال ۲۰۱۷ انتخاب شد. این کشور به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی با انواع دیگر مهاجرت می باشد. بسته به شهری که در آن تحصیل می کنید، می توانید با زبان فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی یا رومانش آشنا شوید.

۱۸ دانشگاه از دانشگاه های سوئیس مورد تائید وزارت علوم ایران هستند و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها در سوئیس می توانند با مدرک این دانشگاه ها در ایران ادامه تحصیل داده و یا مشغول به کار شوند.

 مزایای تحصیل در سوئیس

♦ امنیت کامل اجتماعی در سوئیس
♦ شرایط رفاهی بسیار عالی در سوئیس
♦ اخذ اقامت بعد ازتحصیل در سوئیس
♦ محدودیت سنی برای تحصیل در سوئیس و اخذ پذیرش وجود ندارد.
♦ اجازه کار دانشجویی در حینتحصیل در سوئیس (۲۰ ساعت در هفته)
♦ با کمترین میزان جرم کشور سوئیس،جزء امن ترین کشورهای دنیا برای مهاجرت محسوب می شود.

تحصیل در سوئیس در مقطع کارشناسی به زبان های آلمانی یا فرانسوی بوده و در مقاطع بالاتر علاوه بر این ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود (برای هر زبان باید مدرک زبان مورد نیاز ارائه شود). با توجه به گران بودن دوره های آموزش آزاد در این کشور، پیشنهاد می گردد، دوره های آموزش زبان فرانسه را تا جای ممکن در کشور مبدا بگذرانید.

 مدت زمان و هزینه تحصیل در سوئیس

مدت زمان تحصیل در سوئیس در مقطع کارشناسی برای تحصیل در سوئیس در مقطع لیسانس نیازمند مدرک دیپلم معتبر می باشید. دوره لیسانس در سوئیس 3 ساله می باشد. هزینه تحصیل در سوئیس در این مقطع ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ فرانک می باشد.

مدت زمان تحصیل در سوئیس در مقطع فوق لیسانس برای تحصیل در سوئیس در مقطع فوق لیسانس نیازمند مدرک لیسانس معتبر در همان رشته می باشید. دوره فوق لیسانس در سوئیس 1.5 تا 2 ساله می باشد. هزینه تحصیل در سوئیس در این مقطع ۲۰۰۰ تا ۸۰۰۰ فرانک می باشد.

مدت زمان تحصیل در سوئیس در مقطع دکترا برای تحصیل در سوئیس در مقطع دکترا نیازمند مدرک فوق لیسانس معتبر در همان رشته می باشید. گرفتن پذیرش در این دوره نیازمند داشتن سوپروایزر و رزومه علمی، تحقیقاتی وکاری قوی می باشد. دوره دکترا در سوئیس 3 تا 4 سال می باشد. هزینه تحصیل در سوئیس در این مقطع ۱۰۰ الی ۲۰۰ فرانک در سال می باشد.

مزایای تحصیل در بلژیک
دلایل ریجکت شدن درخواست پذیرش دانشگاه

تازه‌های سایت