آموش زبان فرانسه

با توجه به سال ها زندگی، تحصیل و تدریس در کشور سوئیس و سابقه تدریس در موسسات معتبر ایران، آقای مهندس میلاد عاصمی پور موسس انستیتو میلاد، با خلا بزرگی در روند علمی آموزش زبان، به زبان آموزان ایرانی مواجه گردید.

این مواجهه، ایشان را بر آن داشت تا با بهره مندی از تجربه متدهای آموزشی مورد استفاده در مدارس زبان اروپایی، اقدام به تاسیس موسسه ای تخصصی در زمینه آموزش زبان فرانسه نماید.

آموزش تخصصی زبان فرانسه

ما در آموزشگاه زبان میلادلاد با گرد هم آوری مدرسین جوان، پر انرژی و مجرب زبان فرانسه، مجموعه ای را بنا نهاده‌ایم که به صورت تخصصی فقط بر روی تدریس زبان فرانسه تمرکز کرده‌ایم.

ما بر این باوریم که تمرکز بر روی تنها یک زبان در یک آموزشگاه زبان خارجی، این امکان را به ما می دهد تا اولا در شناسایی نقاط قوت و ضعف خود سریعتر عمل کرده و ثانیاً پس از توفیق در این امر با تجربه و کیفیت بالاتر، ارائه خدمات در سایر زبان ها را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

بنابراین و با توجه به سوابق تحصیلی و تخصصی مدیریت مؤسسه زبان فرانسه میلاد، گام اول را با تمرکز بر روی زبان فرانسه برداشته ایم.

دوره های ما شامل آموزش عمومی زبان فرانسه و آمادگی آزمون های بین المللی در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته، از A1 تا C1 را شامل می شوند